Добре дошли във Freightlink. Ако сте нов в резервациите за товарни превози, ние знаем, че има някои неща, които може да не сте изпитвали преди. Ето някои от често срещаните въпроси, които нашите нови клиенти са склонни да задават.
Къде мога да проверя наличността на плаване?
За съжаление не всички фериботни оператори предоставят информация в реално време за свободни места. Ако искате да проверите наличността за конкретни плавания, моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти.
Как да разбера какво е включено в моя билет?
От дясната страна на графика за всяко преминаване ще видите бутон „Подробности“. Когато щракнете върху този бутон, ще можете да видите какво е включено в билета, като храна, каюти и т.н.
Колко предварително трябва да направя резервация?
За да увеличите вероятността да си осигурите билета, препоръчваме да резервирате билета си възможно най-скоро. Трябва също така да се уверите, че сте изпълнили всички необходими митнически изисквания, преди да се чекирате.
Къде мога да намеря статуса на моята резервация?
Можете да видите статуса на Вашата резервация и други като прегледате таблото за управление на Вашия акаунт.
Какво е EDI резервация?
Около 80% от нашите оператори са свързани с нас чрез EDI (електронен обмен на данни). Това означава, че имаме директна връзка в реално време с оператора за нови резервации и актуализации.
Кога ще получа фактурите за резервация си?
След като получим потвърждение от оператора, че Вашият автомобил е изпратен, Вашата фактура ще бъде изпратена по имейл на имейл адреса, предоставен с оригиналната резервация.
Какво означават различните състояния на резервация?
Нашият инструмент за проследяване показва следните състояния „в процес“ за вашата резервация -
ASR - Очаква се отговор от доставчика
Изпратихме данните за вашата резервация на фериботния оператор и очакваме потвърждение, че тази информация е получена.
ACR - Очаква се отговор от клиента
Очакваме повече информация/подробности или конкретно решение от клиента, преди да продължим с резервацията. Вашата резервация не може да премине от ACR към Завършена, без първо да получим тази информация от Вас.
WL - Списък на чакащите
Вашата резервация е в режим на готовност. Това може да се дължи на редица причини. За да научите повече, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти.
Как да избера правилния размер на моето превозно средство в приложението на Freightlink?
След като докоснете падащата икона до опциите за превозно средство, можете да превъртите през различните типове превозни средства и дължини, за да изберете този, който се отнася за Вашето превозно средство.
Колко точна трябва да бъде информацията ми, когато правя резервация?
От съществено значение е да ни предоставите правилна и точна информация. Ако не сте сигурни за
нещо, което трябва да предоставите, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти.