Както DFDS, така и P&O Ferries пуснаха изявления относно увеличението на таксите, наложени от Dover Harbour Board на пристанището в Дувър, и как това ще се отрази на Вашите фериботни резервации. Моля, обърнете внимание, че Freightlink и фериботните оператори НЯМАТ контрол върху това увеличение на таксата.
С искрено разочарование Ви уведомяваме, че DFDS са получили писмо от борда на пристанището в Дувър във връзка с прегледа на фериботните тарифи, който се отнася за всички фериботни услуги, опериращи в пристанището на Дувър.
Естествено, DFDS оспори това по възможно най-твърдия начин, но въпреки най-добрите ни усилия, от борда на Dover Harbour Board бе съобщено, че цитирам:
„Съветът реши, че пристанищните такси за тарифата на ферибот следва да се увеличат с 5 паунда за преминаване, считано от неделя, 19 юли 2020 г.“ (6,00 евро на пратка за клиенти, плащащи в евро).
За мен е от първостепенно значение да отбележа, че това увеличение на таксите по никакъв начин не се налага или не е от полза за DFDS, а е чисто увеличение на фериботната тарифа директно от борда на пристанището в Довър. Въпреки това, като ваш доставчик, ние сме помолени да съберем тази допълнителна такса от името на Dover Harbour Board, считано от 19 юли 2020 г., която ще се покаже във фактурата ви като „такса за Dover Harbour Board“ и ще бъде приложима за всички видове превозни средства.
Наистина не изпитвам никакво удоволствие от това, че съм носител на такива нежелани новини и бих искал да Ви уверя, че направихме всичко възможно (от ваше име) да оспорим това увеличение!
Бихме искали да използваме тази възможност да Ви благодарим за разбирането, непрекъснатата подкрепа и лоялност, като същевременно Ви напомняме, че Вашият специализиран търговски контакт остава на разположение, ако се нуждаете от допълнително разяснение по горепосоченото.
Wayne Bullen, DFDS
Искрено се надяваме, че сте добре и в безопасност през това предизвикателно време на COVID-19. През последните три месеца се съсредоточихме върху поддържането на сигурно и постоянно ниво на обслужване по всичките ни осем товарни маршрута и обслужването на основните Ви вериги за доставки от и до Великобритания и Ирландия, спазвайки най-високите възможни стандарти.
Въведохме многобройни мерки за подобряване на пътуването на шофьора, увеличавайки чистия въздух, осигурявайки възможности за необходимото социално отстояние, отлични възможности за хранене, както и опции за каюта, когато това е приложимо, в името на това пътуванията Ви с P&O Ferries да са безопасни и удобни. В отговор на това, с удоволствие Ви съобщаваме, че наскоро при нашите текущи проучвания на шофьори на товари, записахме NPS резултат от 75, което е чудесна обратна връзка за нас и за целия екипаж, който ни помага да постигнем това.
COVID-19 обаче доведе до намаляване на обемите на всичките ни маршрути, поради което бордът на пристанището в Dover е уведомил всички корабни компании за изискването за увеличение от 5 паунда на пристанищните такси за всички видове товарни единици. Тази увеличена такса се прилага за камиони, непридружени ремаркета или микробуси от 19 юли 2020 г. (вж. Писмото от борда на пристанището в Дувър). Това се отнася за целия внос и износ на товарен трафик, пътуващ през пристанище Дувър. В съответствие с клауза 3.2 от нашите стандартни условия, ние нямаме друг избор освен да прехвърлим тази допълнителна такса от £5 (или 6 €) на нашите клиенти, считано от същата дата. За пълна прозрачност ще установим отделна договорена покупка на нашите фактури и ще идентифицираме тази допълнителна такса като „Dover Port Additional “ за всички прелези Кале - Дувър и Дувър - Кале от 19 юли 2020 г.
Искрено съжаляваме за това увеличение на разходите, особено през това време, но Ви уверяваме, че е нещо напълно извън нашия контрол.
Както обикновено ние ще продължим да обслужваме Вашите вериги за доставки по Английския канал и с нетърпение очакваме да продължим сътрудничеството си през 2020 г.
Henrik Pedersen, P&O Ferries