В сила са нови мерки за лятото на 2024 г., за да се гарантира, че превозвачите спазват изискванията на операция Brock.
Защо се въвежда тази система?
Въведена е нова система за разрешителни, за да се попречи на превозвачите да търсят малки улички и да избягват опашките в операция Brock, докато се отправят към пристанището на Dover.
Въпреки че по-голямата част от шофьорите на товари се придържат към правилата на операция Brock, има превозвачи, които допринасят за закъсненията на други места в окръга, като се опитват да прескочат опашките.
Увеличаването на мерките за съответствие, за да се гарантира, че шофьорите на товари се придържат към плана за управление на трафика и не заобикалят Brock, ще намали задръстванията и ще направи всички пътувания до пристанището на Dover по-лесни.
Освен това ще намали необходимостта от внезапно затваряне на тунелите A20 Roundhill и ще спомогне за по-свободното движение на местните пътища в натоварени периоди.
Кога влиза в сила?
Системата за разрешителни ще бъде в сила от 10 юли 2024 г., когато операция Brock е въведена на магистрала M20 в готовност за натоварен летен период на бягство. Той ще бъде използван веднага щом бъде задействан Dover TAP, а операция Brock се използва активно за контрол на товарния поток към пристанището на Dover. Камионите ще бъдат освободени от Brock само когато има достатъчно място в TAP.
Как ще работи разрешителната система?
Шофьорите на товари ТРЯБВА да следват правилния маршрут на M20 и да вземат разрешително отпред на Operation Brock. Ако не го направят, те НЯМА да имат достъп до пристанището на Dover.
- Разрешителните ще се прилагат само за шофьори на товарни превози, пътуващи до пристанището на Dover, и ще се издават в началото на опашката за операция Brock.
- Разрешителните ще бъдат проверени на A20/B2011 Courtwood Interchange в Dover TAP. Ако шофьорите имат валидно разрешително, ще им бъде разрешено да влязат отново в опашката за TAP на A20 и да продължат по-нататъшното си пътуване до пристанището.
- IАко НЯМАТ валидно разрешително, ще бъдат върнати обратно, за да се присъединят към опашката на Brock.
ЗАПОМНЕТЕ: липсата на разрешително означава липса на достъп до пристанището на Dover.
Какво се случва, ако превозвачите се опитат да заобиколят тази система?
Полицията в Kent и Агенцията за стандарти за шофьори на превозни средства могат да издават на място глоби от £300 на шофьори на камиони, опитали да избегнат системата за управление на трафика. Екипи са разположени на точки по протежение на пътната мрежа на Kent, за да наложат законодателството и да пренасочат товарен трафик към портала към задната част на опашката Brock на M20.
Какви са разпоредбите за местните превозвачи и доставки?
Местните тежкотоварни автомобили и доставки НЯМА да бъдат сваляни от A20, но им е позволено да продължат пътуването си с пътнически и местен трафик нататък към Dover.
- Тези превозвачи от Kent , които отговарят на изискванията за разрешително за местен превозвач (Local Haulier Permit), ще получат това скоро, преди натоварения летен период.
- Не е необходимо да кандидатствате за разрешително за местен превозвач (Local Haulier Permit), тъй като, ако попадате в водосборния район, KMRF вече разполага с Вашите данни.
За повече информация, посетете страницата с често задавани въпроси на системата за разрешителни за превозвачи.