Може да има няколко причини, поради които GMR (Goods Movement Reference) може да не е валиден, когато се регистрирате. Най-честите причини и как да ги поправите са следните -
Идентификационният номер (ID) на митническа декларация не съществува
Клиентът трябва да провери дали има правилния референтен номер към декларацията за вида на движението.
Идентификационният номер (ID) на митническата декларация вече е използван в друг GMR
Клиентът трябва да провери дали има правилния референтен номер към декларацията и предоставения референтен номер е уникален за това движение.
Предоставеният регистрационен номер (ID) на превозното средство не съвпада с този на GMR (GMR ID)
Регистрацията на превозното средство не съвпада с регистрацията на превозното средство в GMR. Ще трябва да актуализирате своя GMR в генератора на Пристанищни пропуски на Freightlink (Freightlink Port Pass Generator), за да се покаже правилната регистрация на превозното средство.
Предоставеният идентификатор на ремаркето не съвпада с този на GMR
Регистрационният номер на ремаркето не съвпада с регистрационния номер на ремаркето в GMR. Ще трябва да актуализирате своя GMR в Генератора на Пристанищни пропуски на Freightlink (Freightlink Port Pass Generator), за да се покаже правилния регистрационен номер на ремаркето.
Този тип декларация не може да се използва за тази посока на движение
Проверете правилната посока на движение и избрания вид декларация.
Не продължавайте – този идентификатор на GMR не е готов за влизане в пристанището
GMR не е в правилния статус, за да бъде регистриран. Ще трябва да актуализирате своя GMR във Генератора на Пристанищни пропуски на Freightlink (Freightlink Port Pass Generator), преди да се върнете в пристанището
GMR ID вече е регистриран в HMRC
GMR вече е регистриран. Не може да се използва повторно. Ще трябва да актуализирате своя GMR в Генератора на Пристанищни пропуски на Freightlink (Freightlink Port Pass Generator) с нов GMR, преди да се върнете в пристанището.
GMR ID не може да бъде намерен в HMRC
GMR не е намерен в GVMS. Ще трябва да проверите дали информацията, предоставена на вашия оператор, е правилна.
Не е представен GMR на превозвача
Не можете да се качите на борда на кораба без GMR. Ще трябва да се свържете с вашата Транспортна компания и да поискате копие от GMR.
Използвайте Генератора на Пристанищни пропуски на Freightlink (Freightlink Port Pass Generator)), за да започнете да създавате вашите GMR и други Пристанищни пропуски (Port Passes)