P&O Ferries са публикували изявление;
Може би сте запознати с новите директиви за опазване на околната среда, които казват, че операторите на фериботи трябва да изпълнят по-строги ограничения на серните емисии за кораби, опериращи в Зоните за контрол на емисиите. От 1 Януари 2020, нашите ирландски морски кораби ще работят в тези райони.
За да са в съответствие, всички оператори на фериботи имат избор: могат да използват фериботите си с по-скъпо алтернативно гориво, с ниско съдържание на сяра, за разлика от днешното гориво с Високи нива на сяра (HFO); или могат да инвестират в технология за намаляване на емисиите, позната като скрубери за сяра, които ефективно да намалят емисиите до нивото от 0.5 процента.
Ние избрахме да конвертираме нашите плавателни съдове в ирландско море, така че да използват горива с ниски нива на сяра от 0.5%, което значително ще увеличи разходите ни за гориво по маршрутите в Ирландско море.
От 1 Януари 2020 ние ще представим нова такса за гориво на всички наши услуги от Ларн и Дъблин. Това увеличение, разбира се, ще варира в зависимост от маршрута и ще бъде предварително калкулирано и представено на Вас от нашия мениджър, за да може да Ви предостави време да информирате клиентите си. Ще се има в предвид и BAF (Коефициент за разширяване на резервоара), който вече заплащате, плюс ценовата разлика на горивото с ниско съдържание на сяра 0.5%
Ние оценяваме допълнителната тежест, която произхожда от новите закони и която ще утежни веригата за доставки, но допълнителните разходи за изпълняване на изискванията за опазване на околната среда трябва да бъдат поети и отразени в цените за крайните потребители, което в замяна ще позволи на P&O Ferries да запази стабилната си мрежа от базирани на хъбове услуги, които изпълняват текущите Ви изисквания.
В същото време ние ще продължим да работим по възможно най-ефективния начин, управлявайки икономията на гориво и ще продължим да работим с най-икономичните кораби, за да поддържаме на минимални нива увеличенията на разходите.