Ако закъснявате за резервирано пътуване за определена дата и час, моля, уведомете ни възможно най-скоро. Едночасовият период за чекиране се отнася само за някои маршрути, и не е за всички товарни фериботни маршрути. Следователно в някои случаи е приемливо да пристигнете в кейовете 1 час преди заминаването. Екипът ни за обслужване на клиенти е в състояние да извести фериботният превозвач, че ще закъснеете, и е възможно все пак да ви настанят. Можете да се свържете с нашият екип за обслужване на клиенти на телефон: +44 (0) 844 847 9000.
Ако ще изпуснете изцяло плаването или фериботната компания не може да ви настанят поради късното ви пристигане, тогава ще можем да обсъдим алтернативни варианти за вас.
Тук има по-подробни често задавани въпроси, които се отнасят до: Колко време преди отплаване трябва да съм в пристанището?