Това е известно като "НЕЯВЯВАНЕ". Всички неявявания се разглеждат много сериозно от Freightlink и от фериботните компании. В крайна сметка възможно е да е била отхвърлена някоя резервация, за да се освободи място за вашата! Клиентите, които често не се явяват, могат да бъдат отхвърляни за в бъдеще. Моля, обърнете внимание, че някои фериботни оператори могат да начислят такса за неявяване и ние нямаме друг избор, освен ви прехвърлим това задължение на сметката. Моля, уверете се, че сте проверили внимателно датата и часа на отпътуването на вашия фериботен билет и ни уведомете, ако е допусната грешка.
Обикновено е възможно да промените и анулирате резервациите безплатно до момента на отпътуването, така че ако можете да ни уведомите, моля, направете го.
Ако не сте се появили за билета си, но все още искате да пътувате, този билет ще трябва да бъде резервиран отново от екипа за обслужване на клиенти на +44 (0) 844 847 9000. Ако се появите с предишна си резервация, на която не сте се появили, превозът може да ви бъде отказан.